2011-01-15 | 14:44:57

Till er läsare!!

Har varit dålig på blogging men ska blogga nu, det som ni inte har sett!! Och på tal om det, jag vet när jag bloggar så finns det mer saker att blogga om, men dom dära sakerna brukar jag se på andra bloggar, så är det inte då bättre om jag lägger upp saker som ni inte sett?! SNÄLLA KOMENTRA OM DET!!

Och en annan sak, Ska försöka vara lite mer aktiv på denhära bloggen, Så ska börja med tävlingar och sånt. det ska kanske vara en 1 gång i veckan med tävling.
Och ska berätta om e-mailen till bloggen, på den addressen så kan ni sicka in bilder och sånt, det kan vara t.ex där ni har ritat Justin, elr en bild på er med eran Justin saker, det kan oxå vara en bild på er där det kanse står Sweden loves you nåt sånt! Men iaf det går vilken bild osm helst att sicka in, liksom det går att sicka in vad som heslt!
Och nån av veckodagen så tar jag elr sana upp det!!
Men glöm inte, skriva eran namn och nån länk s att vi kan länka det!!
har ni frågar och vill sicka inte bilder och sånt sicka till  [email protected] !!


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?