2011-01-19 | 14:41:39

Ska Justin öppna en klädd butik i L.A?

Flera källor som New York Post rapporterar att kanadensisk tonåring känsla Justin Bieber planer på att öppna sin egen klädbutik i Los Angeles luxe utomhus köpcentrumThe Grove. Jag var bara på The Grove i helgen och det är en av mina favorit ställen att handla, och jag tror att en Bieb godkänd detaljhandeln nav skulle vara ett trevligt komplement till den utomhus Shopping Plaza.

Men ack, är det inte att vara och ryktet är inte sant.

"Jag jobbade med dem förra året med möjlighet till att detta händer," taleskvinnaJennifer Gordon sade på måndagen, enligt LA Times. "Mot slutet av november, hade allt fallit igenom. Det är inte händer. " det är scoop. Ingen Bieber detaljhandeln läge vid Grove! Teamet bakom Kardashians "nya Las Vegas butik, Khaos, var enligt uppgift att hjälpa Bieb sätta sina tankar och planera tillsammans för butiken, somskulle ha sålt sneakers, skateboards, leksaker och andra Bieber-märkesvaror, somklubbor.

Vill du återuppliva planerna på en Justin Bieber butik i LA?




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?