2011-01-19 | 14:17:14

Selenas föreldrar är oroliga för Selena hon går för fort med Justin

Getty Images (2)

Selena Gomez föräldrar är enligt uppgift nervös deras lilla flicka börjar bli för allvarligt, alltför snabbt med nya pojkvän, Justin Bieber, men vi är övertygade om att hon har en stor huvud på hennes axlar!
Hennes familj har höjt sin rätt! 

Justin Bieber sågs idrottsliga Selena Gomez renhet ring på Golden Globes 16 januari och hennes föräldrar är enligt uppgift i en Tizzy över deras dotters nya snabbrörliga relation. 

"När ringen lossnade blev Selena föräldrar Unglued," en vän till familjen säger till The Enquirer. "Selena fick ringen vid 12 och tog aldrig bort det, men när det började bli hett med Justin, plötsligt var hon klädd i det mindre och mindre." 

Däremot hatar Selena föräldrar inte Justin, 16, alls. Faktum är att de älskar honom.Men var hennes mamma bara 15 när hon hade Selena och inte vill att hennes dotter att hamna i samma misstag. 

"Selena familj tänker världen av Justin och bryter inte mot dem dating," källan sa."Men de är mycket konservativ människor och de skulle vara hjärtsjuka om hon gjorde något med honom att hon senare ångrar." 

Även om jag förstår Selena föräldrar synvinkel är jag säker på deras 18-åriga dotter har en stor huvud på hennes axlar. Flera gånger har jag haft nöjet att prata med henne och hon forsade om sin familj och de värden de har ingjutit i hennes liv. 

Som sagt, har Selena också uttryckt att vilja brista ut i hennes "bra flicka" Disney bild och bara vara vuxen - och kanske hon äntligen göra det med Justin! 

"Det roliga är att jag verkligen inte gillar när folk säger att jag är hälsosam. Jag tycker inte alls! "Den 18-åriga skådespelerskan berättade för mig på Teen Choice Awards 8 augusti. "Jag har aldrig sagt jag var det och jag aldrig försökt att framställa det. Jag ärligt jag gör vad jag känner som jag gör ... och jag skulle bara vilja räkna ut vem jag är, sade hon.




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?