2011-01-05 | 19:25:09

omg justin skrev på twitter såhära!

Justin Bieber
justinbieber Justin Bieber
by BieberToSweden5
If your truly my fan u will not put down any of my family members or friends, When you smile i smile, and when my friends hurt i hurt. :(


ASSÅ FATTAR NI VAD DET MENNAS? ATT VI HAR SÅRAT HANS SÅ "KALLDE FLICKVÄN" SELENA GO OCH MIZ haha det det betyder barjs och kiss på mitt språk <3
ASSÅ OMG JAG KAN INTE FATTA DET!! att han har verkligen skrivit så...HE HURT MEEE!! yany. Men ärligt det ee inte lik Justin....Han har förendrats asså på ett dåligt sätt........................

och vänta nu lite, jag kolla igen hans twitter jag hitta inte tweetet, han har nog tagit bort den! Men den finns kvar eftersom det ee folk som har RT och då har den stanntat tror jag för att det var nån som hade RT den på twitter.......




Postat av: gabriella

hej diana jag heter gabriella och älskar justin bieber<3

jag undrar om du skulle kunna göra mig en tjänst??

det skulle vara jätte skyst om du gjorde det!! ;D

jag har twitter och jag har haft det några månader,men min data har inte fungerat så jag har nästan ingen som följer mig på twittwr:( så skulle du kunna föllja mig så följer jag dig jag heter biebersgabby på twitter!!! sen så kan du skicka ett medelande till jb och säga om han kan föllja mig ochså snälla det har jag alltid vellat<3<3 jätte skyst om du skulle kunna det!! min profil bild är på jusin när han står i sina blå badskårts och böjer sig lite<3<3

2011-01-06 @ 11:56:28
Postat av: gabriella

hej det e ja igen...jag vill bara säga att jag har bytt bild på twitter det e en bild på jb bara så du vet<3<3 kram<3

2011-01-06 @ 12:04:13

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?