2011-01-12 | 15:04:59

Justin unfollow:de Jasmine och Selena



Jag
tänker inte låtsas för en sekund att jag inte bryr mig om detta. Inte för en varmsekund.
Igår kväll var jag bli ganska djupt in i Twitter (jag är insnöad tillbaka österut minaföräldrars hus, OK?) och jag märkte att Bieliebers var Tweeting något om hur NickJonas unfollowed Jasmine V. (Biebers ex) och sedan Jasmine unfollowed Selena ochsedan Selena unfollowed Justin och sedan Justin unfollowed både Selena ochJasmine (tar en minut att låta alla som sjunker i om du behöver).
I grund och botten, någonting gick Hella craycray med på det hela cirkeln av tonåringkungligheter och jag längtar efter att få veta vad det är. Jag har hört med mina vänneroch vi tänker det har något att göra med rykten om Justin ansluter med Miley Cyrus,men vem vet? Det finns så mycket utrymme för härligt olämpligt spekulation här.
För er som har haft bättre saker att göra än att oroa sig för den här skiten, Justin ochSelena är nästan nog definitivt ett objekt. Jag gissar att denna massiva unfollow parthar något att göra med dem att bryta upp. En webbplats försökte hävda att unfollowsvar ett försök att lugna relationen rykten, men alla parter måste ha känt till att du skulle sluta följa är mycket mer dramatisk och uppseendeväckande att die hard fans än baralämnar saker och ting som de är
hahahahahah omg fan va skön! Helt plöstsligt så kmr Nick Jonas in i bilden!! :DDD
källa:http://evilbeetgossip.film.com






    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?