2011-01-10 | 22:28:28

Justin tycker att Cheryl Cole är för gammal för han



Justin
Bieber flirtade öppet med Cheryl Cole under hans prestationer X Factor islutet av förra året, men han tycks ha haft en förändring i hjärtat.

Den 16-årige har gjort någon hemlighet av sin kärlek till äldre kvinnor, flirta medRihanna, Katy Perry och Kim Kardashian (för att nämna några) vi var förvånade över att höra honom kalla 27-åriga Cheryl "gamla" .

I en intervju med värme tidningen, var Justin frågade om han skulle vilja datum Cherylsom han sade:

"Tja, först och främst skulle det vara olagligt cos hon är, liksom, för gammal ...

"Min mamma är 35, hon är närmare min mammas ålder än hon är min."

På frågan om hans kärleksliv, avslöjade One Time stjärnan också att han inte längre kommer att svara på frågor om hans privatliv, säger: "Jag tror att frågan bara ärfrågan alldeles för mycket.

"Jag kommer inte att kunna ha en personlig liv om jag hela tiden frågade den frågan.Så jag är inte besvara denna fråga någonsin igen. "




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?