2011-01-10 | 18:38:08

Justin planerar att göra låt med Kanye,drake och chris

Justin Bieber gör alla rätt åtgärder för att säkerställa hans nästa album inkluderarförändring vi alla kan Belieb in - genom att planera samarbeten med Kanye West,Drake och Chris Brown.

Hans chef Scooter Braun talade till fansen i ett chattrum onsdag kväll, avslöjarintressanta godbitar om Justin's nästa album:

Ja, Justin arbetar med ny musik. Han har talat med Drake om ny musik. [Bieber] ochKanye hade ett samtal i dag om en låt de försöker arbeta med tillsammans. Kanye villproducera en massa nya låtar till det nya albumet. Han talade med Rascal Flatts.Honom och Chris Brown har sänt saker fram och tillbaka till varandra.

Kanske klokt, smög Scooter runt frågor om popstjärnan påstådda romans medSelena Gomez, undvika namn helt:

Alla vill veta något. Här är vad jag ska säga dig. Killen reser mycket och jag alltid sa till honom, jag var alltid som "Du ska inte vara i en relation om du inte kan ge någonallt." Jag vet att han och den person du frågar om är riktigt nära vänner och har varitett tag. Såvitt jag vet, det är vad de är.

Den 29-årige talang chef, som är tidigare arbetat med Ludacris och Britney Spears,bland andra, tillade också att han berättade Bieber att "stoppa besvara enda fråga"eftersom det med tiden skulle effektivt undergång hans privatliv.




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?