2011-01-23 | 12:40:08

Justin om hans pinsama dejt

Justin Bieber gjort en idiot av sig själv under en dag han en gång hade.

The One Less Lonely Girl sångare försökte imponera på en tjej genom att ta henne tillmiddag, men det gick inte att planera ...

"Det har varit ett par dagar har jag gått att jag var helt nervös," Biebs berättadeflickans liv magazine. "Jag försöker bara lugna ner och vara mig själv."

Erinrar om hemska dagen, avslöjade Justin: "Jag tog en flicka ut på en första dejt en italiensk restaurang och spillde spaghetti över henne. Det var hemskt och pinsamt.Hon gick aldrig ut med mig igen. "

Bieber tycker också att han är romantisk. "Jag gillar att ta flickorna blommor ochbehandla dem trevligt," den Be sångaren sagt.

Vad gäller hans ideal tidpunkt? Han avslöjade: "Jag skulle älska att ta en flicka enluftballong rida. Hur coolt skulle det vara? "





    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?