2011-01-06 | 21:45:01

Justin om hans kommande film

 

Justin Bieber har insisterat på att hans kommande film kommer att ställas inför många av de rykten kring hans liv.

Den 16-årige sa att Never Say Never, som har filmats i 3D och är redo för en release februari, kommer att spela in direkt.

Skriva på sin Twitter-sida, sade han, "vanliga människor frågar mig om olika rykten. Jo jag antar att min nya svar kommer att vänta tills # NEVERSAYNEVER3D. det svarar dem alla (sic) "

Och han beskrev syftet med filmen som "att berätta historien om hopp och försöka inspirera andra barnen att gå efter sina drömmar.

"Det är inte ens bara om mig. från @ scooterbraun till @ studiomama till @ thatrygood och @ kennyhamilton och även mina fans ... Vi är alla underdogs men vi trodde på varandra. Det är vad # NEVERSAYNEVER3D egentligen handlar om.

"Mindre än 6 veckor bort och super stolt över det. skränande vänta 2 delar. "



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?