2011-01-05 | 12:17:54

Justin Och Selena tsm i St.lucia

Bilder tycks visa de två sångerskorna mysa på en yacht.

Förra veckan dök ett foto på nätet av vad som tycktes vara Selena Gomez och JustinBieber kyssas. Fotot visade sig vara falsk, men nya bilder nu gör rundor som ser en hel del som Bieber och Gomez var mysa på semester.

De bilder som dök upp fansite Allt Disney visar paret tydligen canoodling på en yachti St Lucia. Bieber sport svart badbyxor, medan Gomez bär en blå bikini. De seskramas, kura ihop sig och kyssar, och i ett skott, har Bieber en hand Gomezbaksidan.

Över nyår helg, stannade Bieber aktiv Twitter, skicka ut meddelanden av kärlek till sina fans. "A lot of u are tweeting me about the TT #girlrespect so im gonna chime in", skrev han och "“All girls should feel beautiful. a real man knows to treat a lady like a queen. ur happiness comes from theirs. step up fellas. #girlrespect"

När han tillfrågades om konstant spekulationer om hans privatliv förra månaden,borstade Bieber bort rykten om honom och Gomez. "Hon är verkligen cool. Hon är en fantastisk person, säger han till MTV News. "Jag tror att folk alltid kommer att vara intresserade av mitt personliga liv ... men jag måste behålla vissa saker för mig själv.Jag har bara roligt att vara en tonåring. "





    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?