2011-01-20 | 18:18:23

Justin hoppa upp och dansa i en afrikansk restaurang

Justin Bieber Joins in with Band at an African Restaurant Picture
Justin Bieber var att äta på Mama Africa Restaurant i Kapstaden, Sydafrika, när han spontant gick med i Afrikanska band som underhöll gästerna.
Han reste sig och spelade koskälla och andra instrument. 

I en video, skrev han: "Bandet spelade och jag bestämde mig för att bara hoppa upp och gå med dem Alla stirrade på mig på middag så jag tänkte vad sjutton Let's Party Det var jätteroligt och jag och bandet hade.! mycket roligt. Jag älskar musik! Mama Africa! " 

Under den sista delen av 2010 har Justin rest delar av världen, men kommer att återuppta sin Europaturné senare i år. Fellow unga superstjärna, Willow Smith, kommer tillsammans med honom för turen. 

Den främre sidan av i februari Vanity Fair visar en framsida foto av Justin med massor av kyssar märken på hans hals, axlar och ansikte. Andra bilder från fotosession visa honom omgiven av massor av unga damer - kanske förklarar en anledning för alla kyssar. Tidningen skriver också en ingående intervju med sångerskan, och nämner många av hans tankar och aspekter av hans liv hittills. 

I artikeln skriver att Bieber tänker sig själv som "galen" och "nuts", som han säger: "Precis som min hjärna fungerar jag är inte normal jag tänker annorlunda - mitt sinne alltid är racing jag bara ..... . nuts. Men jag tror att det bästa [musiker] förmodligen är. " 

På hans tankar om musik, säger han. "Jag definitivt är influerad av Michael Jackson och Boyz II Men och människor som var svarta artister - det är vad jag vill, men jag gillar deras röster och jag gillar hur de underhålla - det handlar inte om vad färg de är. " 

"Michael [Jackson] kunde nå publik från unga till gamla, han begränsade sig aldrig Han var så bred, alla älskade honom, och det är vad mitt mål är - att i princip göra människor glada, att inspirera dem, och att ha alla. rot för mig. "




Postat av: ida

2011-01-21 @ 06:32:32

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?