2011-01-10 | 17:10:27

Justin debuterar kortare,mogen frisyr för US Weekly PhotoShoot



Beliebers se upp!
Beloved mellan idol Justin Bieber är klart växer upp, avslöjande nyligen klippt lås på omslaget till en specialutgåva av Us Weekly, "Justin Bieber: Mina privata världen", tillgängliga för fans nästa fredag. 

På omslaget, debuterar den 16-åriga stjärnan en modifierad snitt som märkbart avviker från hans tidigare ikoniska Bieber susa och iklär en grå kritstrecksrandig kostym - med metalliska hög toppar, naturligtvis - på flera bilder i denna fråga

"Jag tror att efter min film jag kan klippa mitt hår lite kortare, säger han till MTV News i början av det nya året. 

Den sjungande sensationen har inspirerat massor av copycat mini-Biebers och fick många beundrare för sin coiffe, men sångaren rör sig på. 

Bieber, som också pryder omslaget till Vanity Fairs februarinumret berättade tidningen att han vet precis hur lycklig han är. 

"Jag ser mig bara växer. Jag visste inte att något av detta var möjligt, säger han till tidningen. "Jag växte upp i en riktigt liten stad med inte en massa pengar, och jag gillade att sjunga, men det var bara något som var en hobby. 

"Som jag komma in i den mer, jag vill växa som konstnär, som underhållare, och i princip perfekt mitt hantverk, fortsatte han. "Jag vill vara det bästa som jag kan." 

Sångaren, vars kommande biopic "Never Say Never" visar familjens bilder av en baby Bieber gunga ute på varenda möbel han kunde komma över - bankade på en mini conga trumma, en stol och en miniatyr av plast trumset - är bokstavligen skjuter upp före allmänhetens ögon mycket. 

Och tror inte att Biebs är inte varje lite medveten om hur hans mognad ser ut kan påverka sina kvinnliga fans. 

"Jag försöker inte vara arrogant, men om jag gick på gatan och en flicka såg mig, hon kanske ta en titt tillbaka eftersom jag kanske ser bra ut, eller hur?", Skämtade han till Vanity Fair. 

Lyckligtvis mamma hålla popstjärnan i schack. 

"Vi har inte ja-sägare omkring sig, sade hon i intervjun. "Jag vill inte att han är en diva." 

Ett annat tecken på Biebers mognad? Den allvar sångaren har nyligen hoppat med en karibisk semester med Disney stjärnan Selena Gomez, 18. 

Duon, som ryktas vara dating, delat en smooch ombord på en yacht den 30 december, och Bieber fans omedelbart attackerade Gomez på Twitter för hunkering ner på sin man. 

Deras överreaktion att en liten hand-holding inte förebåda inte bra på tonårsidol bli en man.



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?