2011-01-10 | 18:39:31

Justin Bieber vägrar tala om Selena Gomez i ny intervju!



Vi
älskar dig Justin, men tror du verkligen att ducka frågor kommer att stoppamänniskor från att undra om dig & Selena?

Justin Bieber, 16, gillar inte att prata om hans kärleksliv - och är inte rädd för att låta folk veta det!

I en 6 januari intervju med brittiska tidskriften Heat var Biebs frågade om han har enflickvän. Hans iskalla svar?

"Jag tror att frågan bara är frågan alldeles för mycket, sade han. "Jag kommer inte attkunna ha en personlig liv om jag hela tiden frågade den frågan. Så jag är inte besvara denna fråga någonsin igen. "

Senare i intervjun, reportern stack upp ämnet igen, eventuellt med hänvisning till18-åriga älskarinna Selena Gomez när man ber Justin, "Har du får många äldrekvinnor kastar sig dig?"

Justin stannade och svarade: "Kan vi prata om mina böcker och min film och sånt?"

Denna snabbt upprepades av en PR-representant som varnade intervjuaren, "Dettaska vara om det och musiken, inte om flickor."

Vi förstår din frustration Biebs, men let's face it - länge du är i rampljuset kommer du att bli ombedd dessa frågor. Och istället för att vara en diva om det, varför inte dubara spelar med?

källa:hollywoodlife.com




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?