2011-01-15 | 15:25:18

"Justin Bieber .. It's Too Much Too Soon "

Tidigare tonårsidol Debbie Gibson berättade E! Nyheter om Justin Bieber: Det är för mycket för tidigt . Folk måste komma ihåg även om ett barn kan det vara klokt utanför deras år professionellt och kan hantera showbiz, känslomässigt du inte utvecklas.

Ifrågasätta varför Justin agerade lite för mogen plaskar på en yacht med ryktas flickvän Selena Gomez: " Någon har fått komma ihåg att Justin är 16. Om han inte stanna jordat, kommer han att förlora sitt förstånd senare .

Det är mycket svårt för en förälder och anställda att säga nej till någon som skriver lönecheckar, och han är ett barn. Någon måste lära barnen att respektera befälsordningen. Jag gick till min prom, gick jag igenom alla milstolpar.


Du går igenom saker när man upplever den typen av framgång så ung. Om jag kunde få alla dessa barn i ett rum, skulle jag berätta för dem du inte är övermänsklig. Om du behöver ta en vecka ledigt, ta en vecka ledigt. Alla gör du tror att världen kommer att sluta och det kommer inte. Om du säger nej, sparar du ditt förnuft senare. "



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?