2011-01-17 | 20:26:08

Justin Bieber fortfrande blyg?

Med Justin Bieber är rankad som topp fyra bäst klädda killar i Golden Globe Awards ceremonin verkar Hitmaker fortfarande vara blyg för att träffa några kändisar. 16-år gammal Justin Bieber, som var klädd som en perfekt prom datum i hans Dolce & Gabbana smoking, ville hålla sig borta från den berömda brittiska komikern Ricky Gervais. 

"Hans team kommer inte att låta [Ricky Gervais] någonstans i närheten av Justin när han är backstage. I själva verket ser det ut som om Justin anländer i sista möjliga tid att hålla sig borta Ricky väg, säger en källa sa. 

"Han är förstenad av att vara gjorda för att se en idiot. Let's face it, skulle Ricky skona honom inte bara för att han är ett barn! " 

Just därför Justin Bieber försökte undvika Gervais var att Gervais, i den tidigare prisutdelningen hade kul på Mel Gibson och Angelina Jolie. 

Under tiden har Justin Bieber kallade sig själv "nuts". 

"I’m crazy, I’m nuts. Just the way my brain works. I’m not normal. I think differently — my mind is always racing. I’m just … nuts. But I think the best musicians probably are,” sade han. 

"Jag vänder drygt hela natten och tänka. Mitt sinne lopp. Jag tänker på alla de saker som jag inte har tid att tänka på under dagen - som familj och Gud och saker som borde vara viktigare, men du har inte tid att tänka på, eftersom du bara fastnar i allt annat under dagen. "





    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?