2011-01-21 | 15:05:37

Jessica Jarrell säger Bieber-Gomez Lap Pic är Bogus

Har Justin Bieber sitta i Selena Gomez knä Jessica Jarrell födelsedagsfest? Enbild ut på internet på onsdagen som påstods vara av två stjärnor blir tätt offentligt, mennär Celebuzz ikapp Jarrell själv, sade hon Biebs-Gomez varv pic är ett påhitt av folks fantasi.

"Nej, jag har aldrig sett det. jag tror inte det hände," Jarrell avslöjade att Celebuzz Cody Simpson's Santa Monica Pier födelsedagsfest. Ändå berättade den ungesångaren som är med på Justins låt "överbord" från albumet My World 2,0, oss Selenaoch Justin dök upp tillsammans.

Bilden, som är suddig i bästa fall verkar visa Bieber stod framför Gomez, men många nätet tyckte att det involverade han satt på hennes knä.

När det gäller hennes egen rullskridskor parti, visade det sig bättre än hon någonsinväntat, med tillstånd av obegränsad cupcakes. "Det var fantastiskt Det var mycketmer än jag trodde att det skulle vara jag visste att det skulle vara häftigt... Jag visste inte att det skulle bli från kedjan"





    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?