2011-01-12 | 15:24:32

"Jag försöker att styra singel"



Trots att
fångas i en ångande clinch med Disney-stjärnan Selena Gomez, hävdarJustin Bieber han är inte redo för ett förhållande. Justin Bieber, 16, berättade OK! Detär inte bara berömmelse som har fått tjejer gillar Selena Gomez jagar honom - han varen kvinnokarl innan han gick in i musiken biz.

vad är hans ideal tjej ut?

Han sade: "Jag värdesätter en bra känsla för humor. En idealisk tjej för mig är någon som är rolig. Någon som har fina ögon och ett fint leende gör det för mig. "

Hmmm, låter som Selena till oss.

Ändå hävdar sångerskan att han inte är på väg att slå sig ner.

Han fortsatte: "Jag försöker att stya singel. Jag är inte redo för ordet "engagemang"eller en relation. Jag vill bara utforska för nu. "





    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?