2011-01-05 | 12:42:30

Bieber Gets Kaxig: "Jag är Snygg!"

Skulle du lämnar din pojkvän för Justin? Han vet du går till hans konserter att se honom!

Han får bara 16, men Justin Bieber har plockat upp några skryt från hans mentor, Usher . I en ny täckmantel från februarinumret av Vanity Fair , Biebs är tillfrågad om sina kvinnliga fans, och hans svar är allt annat än blygsam: "Jag försöker inte vara arrogant, men om jag gick på gatan och en flicka såg mig, hon kan ta en titt tillbaka eftersom jag kanske snygg, eller hur? "

 

Justin också förstår alltför väl hur hans bild påverkar hans fans och sade: "För yngre killar, det är som [de tror] att de är inte coolt om de kommer till min konsert. Det kommer [redigera], tror jag, det kommer att hända, kanske när jag är 18. Men under tiden alla deras flickvännerkommer att titta på mig. "

När det gäller vad framtiden utvisar, drar Justin kreativ inspiration från hans hjälte, Michael Jackson : "Michael kunde nå publik från unga till gamla, han har aldrig begränsat sig. Han var så bred, alla älskade honom , och det är vad mitt mål är - i stort sett göra människor glada, att inspirera dem, och att ha alla rot för mig. till "

Han hoppas att undvika personliga misstag som plågat kungen av pop, sade: "Jag vet att jag tänker inte göra en livsavgörande dåligt beslut , eftersom vissa människor har. Jag har sett det hända för många gånger. Jag kunde vara min egen värsta fiende, men jag vill inte röra det här. "

 



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?