2011-01-19 | 14:36:15

Ashton Kutcher är ett bieberfan <3



Som en del av hans tryck ansträngningar som åtföljer släppet av hans nya film "No Strings Attached", Ashton Kutcher tog tid att chatta med Redbook för februari 2011 frågan. 

Under sitdown, erkände "Punk'd" hunk att ha Bieber feber samtidigt reflektera över sitt eget kärleksliv, gav han ta på "utan krångel" relationer och var inne på hans verkliga kärlek, Demi Moore. 

Höjdpunkter från intervjun är följande: 

På vänner med förmåner ... Redbook frågar, "Är det lättare för killar att inte låta känslor komma i vägen?" 

"Jag tror att killar hamnar efter ett tag inte ville en annan kille sova med flickan de är med. Men till slut alla vill något mer. Vi har alla som längtan efter något speciellt, begått något. Vi vill alla vara den. " 

Demi + Ashton ... vänner först? 

"Nej min relation var en relation först. Tja, det var inte något fysiskt händer ett tag, men från get-go det var mer än vänskap. Det var en djupare samband än så. " 

På hans två kärlekar: Demi och Twitter ... 

"Ja jag har tweeted Demi medan jag stod bredvid henne." 

Redbook frågar, "Varför gör killar gör sånt?" 

"Av samma anledning skickar vi rosor på kontoret: eftersom det ibland är allmänt avgudade är trevligt. Det känns bra. Så det är därför jag skulle stå bredvid henne och tweet, "Min fru ser så fantastisk kväll." 

Han är ett stort fan av: Justin Bieber 

"Den grabben är byggt ett imperium."




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?