2011-02-22 | 19:11:11

Usher såg en speciel talangful tonåring

Usher

SUPERSTAR
Usher säger att det första gången han träffade sin pop lärling JustinBieber han visste att han hade en otrolig talang.

Hitmaker visste Bieber, 16, var speciell så fort de träffades.

"Den dagen jag träffade Justin var speciell," Usher sagt. "Jag visste att han hade entalang - och han var söt, skulle tjejer gillar honom. Jag tänkte, "OK, om detta är rättnäring det skulle kunna bli enorm. Men jag visste inte hur stor.

"På den tiden fanns det en pop-fenomen som var mycket Disney och Nickelodeon. Men här var en kille som var motsatsen till allt detta. Han hade presenterat sig förvärlden online. Jag visste om vi kunde guida honom skulle vi ha en produktsom är Justin du ser
.


"Ingen knuffade mig att göra någonting. I åldern 12, Jag berättade för min mamma,Lyssna här är vad jag vill göra med mitt liv och jag behöver ert stöd. Det kändes som jag hade en stor talang. " säger Justin




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?