2011-02-15 | 14:09:01

Selena talar om känslorna för Justin


Selena Gomez har antytt sin romans med Justin Bieber , och avslöjar att hon "älskar" teen heartthrob.

Tala till Access Hollywood om Bieber vid Grammy Awards i går kväll, denMagi på Waverly Plac e skådespelerska bekände: "Jag tycker det är häftigt att folk är intresserade - jag förstår inte varför,"

KOLLA PICS av Selena på Grammygalan HÄR!

Hon översvallande: "Jag älskar honom. Han har varit i mitt liv mycket länge. Han är min vän. "

När vi frågade vem hon kommer att spendera Alla hjärtans dag med i år, hävdade Gomez: "Jag är faktiskt kommer att arbeta hela dagen, så min Valentine kommer att vara mina fans,"

Justin har tidigare riktat hans förhållande till Disney stjärna, under en intervju på The Billy Bush Show , där 16-åringen sökt efter Bush om hans kärleksliv.

Titta på MTV EXKLUSIVA Live Session med Selena Gomez HÄR!

Billy frågade Justin: "Är du en enda man? Är du en dating man? "

Den Be sångerskan svarade blygt: "Jag är dating - Jag dag en massa olika människor. Jag är 16, så jag har bara roligt. "

JB, som utförs vid Grammy i natt, har också uttryckt att han var upprördöver att de inte vinna några gonggonger vid den prestigefyllda ceremonin, berättar vår amerikanska Team att han var "besviken".



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?