2011-02-14 | 18:31:36

"Min dröm är fortfarande att vinna en Grammy"

Trots att han åkte hem utan nån pris efter Grammy Awards ceremonin sade sångaren Justin Bieber att han inte kommer ge upp och att han kommer att kämpa för att uppfylla hans största dröm.

"Jag förlorade, men tror inte detta är min sista chans. Och min dröm är fortfarande att vinna en Grammy ", skrev Justin på sin Twitter.

Bieber gratulerade också "alla de nominerade och vinnaren " och sade att "han hade aldrig haft en så bra natt som den här"

Men den viktigaste orden som han sa var "älska" till sina fans för deras stöd.

Justin fyllde scenen igår på Staples Center i Los Angeles av ljus och dans för att sjunga sin största hit, Baby men akustisk version och Never Say Neverr med Will Smith men även om han sjöng bra och dansade bra fick han inget pris och gick hem tomhänt.



Snygg som vanligt! :)<3



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?