2011-02-22 | 19:06:36

Justin tycker inte att man ska ta en tjej på en skräck film

Justin Bieber har uppenbarat sin perfekta form av Date Movie.

Den 16-åriga pop sensation - som ryktas vara Romancing stipendiaten tonåring star Selena Gomez - medger att det är en dejt natt trick som han skrämmas av.

"Den bästa film att se en dag är något roligt, säger Justin. "Många människor säger en skrämmande filmer eftersom din dag kommer att krama upp till dig men jagtycker inte skrämmande filmer. Jag blir för rädd. De stör mig. "

Bieber avslöjade nyligen att han vill flytta tillbaka till Kanada.

Den sjungande sensationen är för närvarande funderar på att köpa sin första bostadoch även om han tycker bor i Atlanta, Georgia, för tillfället, skulle han gärna vilja köpaen bostad i sitt hemland.

"Jag har många vänner i Atlanta nu men jag tror att jag kan flytta tillbaka till Kanada,sade han.

Baby Hitmaker är värt uppskattningsvis $ 100 miljoner och han medger att han har att anställa personer att hålla reda på sina pengar.





    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?