2011-02-09 | 18:35:54

Justin om Selena



Justin
Bieber kupade om hans flickvän Selena Gomez för första gången attHollywoodLife.com! Han verkar som han är kär!



Justin Bieber är den bästa pojkvän i världen! Den 16-årige sensation talade öppetom hans nya flickvän, Selena Gomez, för första gången att HollywoodLife.com på premiären av hans film, Never Say Never, LA Live 8 februari - och våra hjärtansmälte!

Vi kunde inte motstå att fråga hur Selena gjorde och Biebs svar var obetalbar.

"Hon är fantastisk, sade han, strålande från öra till öra. Aww ... hur söt är han? Det äruppenbart 18-åriga Selena, som bar lila till premiären för att stödja hennes kille,betyder världen för honom.

Tidigare under natten före hans söta Selena ögonblick var Justin förvånad över 1.000 s skrikande fans som kom för att stödja honom i hans premiär.

"Det är vansinnigt att tro att tre år sedan var jag bara sitta hemma i min lägenhet integör någonting och nu [jag är här]!" Justin, 16, sa till värdarna Live Stream.

Mitt i all skrikande, tillade han, "Det är en av de bästa stunder och det finns ännu merframöver."


Asså bara för det mennas att de är inte ihop....-.- men ändå de kan vara :(




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?