2011-02-22 | 19:22:04

Justin: Jag gillade inte att spela in NSN

Justin Bieber

Justin
Bieber medger att han inte njuta av filmen Never Say Never.

Baby sångare, 16, erkänner han okaraktäristiskt var blyg när kamerorna slås honom i hans verkliga liv och han intalade dem att sluta skjuta.

"Jag sa till dom att stänga av kamerorna och jag intalade dem att försvinna Jag var bara inte van att ha kameror med mig hela dagen varje dag, de var driver mig vansinnig, sade han.

"Till slut hade dom att säga till mig Vi är inte tillräckligt för filmen, du måste sluta tala om för oss att stänga av ". Det var säker på en konstig sak att vänja sig, följs runt heladagen. Men jag är glad att jag framhärdat med det. "





    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?