2011-02-16 | 18:45:56

Justin Bieber säger att han är anti-abort "Allt händer av en anledning"



Har Biebs gå för långt med sin senaste intervju, eller vill du respekterar honom för att tala hans sinne?
För Justin Bieber skull önskar jag att jag tog detta citat ur sitt sammanhang ... men jag är inte. Under en nyligen publicerad intervju i Rolling Stone, vänder samtalsämnet till abort (av någon anledning) och Justin, 16, gör sin röst hörd: ". Jag verkligen inte tror på abort ... Det är som att döda ett barn" Då intervjuaren frågar om Justin fortfarande känns så i fall av våldtäkt. Tyvärr, svarar han på frågan ... "Ja, jag tror att det är verkligen sorgligt, men allt händer av en anledning", svarar han. "Jag antar att jag inte varit i den positionen, så jag skulle inte kunna bedöma det."




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?