2011-02-25 | 12:47:06

Justin Bieber avslöjar Big 17-årsdag Planer: "Just Relax"

Vår egen Maria Hart fick en smak av Bieber Fever som Justin Bieber tog tid från hans stormvind schema för att prata om sin redan omarbetad version av "Justin Bieber: Never Say Never" - och vad hans stora planer för sin kommande 17-årsdag!

"Jag har bara, liksom, fyra dagar, så jag ska bara koppla av, eftersom jag börjar mitt världsturné med början den [mars 4] - så bara att mentalt förbereda och bara koppla av, säger Justin, vars födelsedag är den 1 mars. "Ingen födelsedag bash ... Förhoppningsvis mina morföräldrar kommer ut här och jag kommer att kunna spendera tid, lite, med dem Min mormor gör den bästa ostkaka -... Körsbär cheesecake Hon gjorde det för min 13-årsdag."

"Justin Bieber: Never Say Never" öppnades för mer än $ 30 miljoner i kassan helgen den 11 februari, kommer head-to-head med Adam Sandler och Jennifer Aniston "s" bara att följa, och i helgen Justin planer att leverera ännu mer godhet till det sanna Beliebers där ute: En modernare version av "Never Say Never" i teatrar med helt nya film!

"Det är 40 minuter extra film, så det är i princip som en ny film, säger han. "Det är riktigt spännande eftersom det visar mig och mina vänner mer och det visar en annan del av konserten, så det kommer att bli stor. Förhoppningsvis alla fans kommer att gå tillbaka och titta på det."

Justin pratade också till Maria om sin rubrik beslutsfattande frisyrför några dagar sedan. Varför gjorde han det?

"Jag ville bara, det är allt, egentligen inte en stor anledning, jag bara vaknade och sade: 'Jag vill inte här längre," så jag bara klippa det, förklarade han. "Det är egentligen inte om det. Du vet, gillade fansen verkligen det, men de kommer att gilla mig oavsett vad, eftersom jag tror att det handlar om musiken. Jag verkligen fram emot att se vad fansen utomeuropeiska tänka och ta det dag för dag. "

Will Smith och Jada Pinkett Smith dotter Willow av "Whip My Hair" berömmelse kommer att öppna för Justin i hans kommande turné, och Justin berättar Maria, "Jag är glad att se vad hon tar med till bordet. Vi börjar den 4 mars , så hon är riktigt upphetsad, och hon berättade att hon inte kan vänta - och hon är bedårande - jag kan inte vänta. så "

Med Bieber Fever på en Fever Pitch, verkar Justin att ta allt detta berömmelse i steg, och han krediter den till människorna omkring honom.

"Jag har så fantastiska människor runt mig, och så bra familj, säger han. "Jag vill bara vara en god förebild för människor, och att kunna bara göra bra musik. ... Jag ska göra misstag, men det handlar om att lära av dem och bli bättre. ... Min film visar att allt är möjligt och drömmar går i uppfyllelse. ... Kom ihåg att alltid vara ödmjuk och alltid vara nådig och allt kan hända. "



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?