2011-02-21 | 17:24:50

"jag är bra med att vara mig själv"

Justin Bieber är "en mycket självständig person ".

Den "baby" sångare är omgiven av ett team av rådgivare och chefer i större delen avhans genomsnittlig dag, och ser fram emot att ha lite tid att reflektera.

Han sade BANG Showbiz: "Jag antar att jag är bra med att vara själv. Jag är mycket självständig person, jag inte riktigt är ensam. Jag får inte mycket tid för mig själv.

"Jag jobbar mycket, men natten, det är i grunden min ner tid när jag kommer tillbara låg i sängen, spela min dator, kolla twitter och allt det där. Jag får aldrig känna anonym längre, inte riktigt. "

Den 16-årige tonåring känsla förlitar sig på sin mor, Pattie Mallette och musik mentorUsher att hålla honom "jordad" medan reser över hela världen turné, och att varaomgiven av tonårsfans nästan överallt han går.

Han la till Bang Showbiz: "Jag har några bra människor i mitt lag att hålla mig jordad,min mamma är alltid med mig och de håller mig frisk, och Usher har varit där, hanvet, han hjälper till att hålla mig frisk."



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?