2011-02-17 | 17:27:14

Interljuv från Rolling stone

Justin & Selena spela tystlåten om sin relation, men vad tror du? Är de inte helt förälskad? 


Det är inte riktigt ett direkt citat från Justin Bieber själv, men efter att ha tillbringat lite tid med Biebs och talar om sina romantiska förvecklingar, säger Rolling Stone reportern Vanessa Grigoriadis Det är uppenbart "att han är desperat förälskad i [Selena Gomez.]" Och Justin chef Scooter Braun tillägger att Justin gör hans följe liv "helvete" om han känner de är att hålla honom från att se flickan han älskar. Läs vidare för mer intressanta Bieber fakta från intervjun ... 

Han tror inte på sex utan kärlek: "Jag tror inte att du ska ha sex med någon om du inte älskar dem. ... Jag tror att du bör vänta på personen du ... kär i ". 

Han bär osynlig tandställning: "[Mina tänder] pekade inåt lite, så de var tvungna att ta ut dem, men när de gjorde det, gjorde det ett litet utrymme i mina tänder, och nu har de att driva som i." 

Han hatar Amerika: "Jag kommer aldrig att bli amerikansk medborgare. ... Ni är onda. Kanadas bästa landet i världen. " 

Han hatar också paparazzi: "De är stalkers med en kamera." 

Han inte älskar pengar: "När du börjar älska pengar, du har ett stort hus och fina bilar och bara ett tomt hjärta, och det är sanningen." 

Han var en bad-boy i skolan: Artikeln avslöjar Justin användas för att få frihetsberövande för att prata med vänner i klassen. 

Han är en pånyttfödd kristen: "Jag har en skyldighet att plantera lite frön med mina fans. ... Jag tänker inte berätta för dem: 'Du behöver Jesus, "men jag kommer att säga i slutet av min show," Gud älskar dig. " 

Justin diskuterade också sina tankar om abort. Han är helt pro-life, även i fall av våldtäkt.




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?