2011-02-19 | 17:46:03

Drar upp veckans belieber!

Ska börja bli lite aktiv nu, jag har oxå tänkt mig att göra tävlingar och sånt men kmr inte just på vadför priser. vet inte vad som man kan ha för priser. Så jag drar upp med veckans belieber.
Fråga på dom hära frågorna och bevisa att du är största beliebern!
* Hur fick du reda på Justin?
* Vad var det första saken du tänkte när du såg han för första gången?
* Hur börja du gilla Justin?
* Vad fick dig att gilla han?
* Har han påverkat ditt liv?
* Vad gillar du och ogillar med Justin?
* Hur mkt betyder han för dig?
* Vad skulle du kunna göra för att träffa han?
* Vad får dig att gilla Justin?
* Nånting annat specielt med Justin?


SVARA DOM HÄRA FRÅGORNA PÅ [email protected] OCH SICKA IN GJÄRNA EN BILD PÅ ER, FÖR ATT JAG SKA PUBLICERA DET VARJE VECKA SOM VECKANS BELIEBER DÅ HAR MAN EN BILD PÅ EN! NI KAN OXÅ ISTÄLLET SICKA IN EN FAN PIC OCH OM NI HAR SAKER MED JUSTIN!



Postat av: sandra

bra blogg!

2011-02-19 @ 19:08:17
URL: http://sandrainkila.blogg.se/
Postat av: Ida :)

Najz , gör d imon :)

2011-03-13 @ 21:22:55

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?