2011-02-16 | 18:50:18

Bieber Berättar det är ingens verksamhet när han finner sann kärlek



Justin Bieber kanske bara 16.
Men han vet när han finner kärleken i hans liv, är hans fans kommer att vill att han ska berätta allt. 


Justin Bieber såg väldigt nöjd med sig själv efter att ha tagit hem en Brit Award för bästa internationella genombrott lagen efter miste om en Grammy bara några dagar innan! Han verkade genuint förvånad när han tog emot sin senaste trofé -''Tack. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, jag vill tacka alla mina fans över här ... Ni är fantastiska.'' 

Senare talade Justin till Daily Mail, avslöjar han har en crush på brittisk sångerskan Cheryl Cole - och den glödheta Rihanna. 

"Jag tycker ändå Cheryl är snygg, sade han. Och sedan efter en kort paus, "Åh, och Rihanna!" 

I själva verket, Justin är inte blyg för att närma sig sin dröm flickor. Han stal en kyss från Cheryl på väg upp för att hämta sitt pris i London ceremonin. 

Och Justin säger att han inte skulle lita på raggningsrepliker om han får en ny chans att chatta upp sin favorit skönheter - han bara skulle "vara sig själv." Kul att höra, Justin! 

Men Beibs tappade en bomb när han frågade hur han tror att hans många fans kommer att reagera när han så småningom hittar "The One" - och lämnar miljontals flickor förtvivlad. 

"Jag vet inte, jag menar, jag tror inte det är riktigt någon verksamhet vad mitt privatliv är, och så, vissa saker man bara måste hålla för dig själv." 

Låter som Justin är angelägen om att hålla sin blommande romans med Selena Gomez privat - även Bielbers inte kan undgå att märka hur han forsar om henne!




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?