2011-02-26 | 09:41:20

Allt justin vill ha till hans födelsedag är Cherry Cheesecake!



Cue Cheesecake Factory få översvämmad med beställningar!

Ikväll kommer Justin Bieber sitta ner med Mary Hart för en exklusiv intervju på ET om sin kommande turné. Under intervjun talar den Biebs också om Turing 17 och hur han hoppas kunna hålla även ganska låg profil. Han förklarar:

"Jag har bara, liksom, fyra dagar, så jag ska bara koppla av, eftersom jag börjar mitt världsturné med början den [mars 4] -. Så kommer bara att mentalt förbereda och bara koppla nr födelsedagsfest ... Förhoppningsvis mina morföräldrar. kommer att vara här ute och jag kommer att kunna spendera tid, lite, med dem Min mormor gör den bästa ostkaka -.. körsbär cheesecake Hon gjorde det för min 13-årsdag ".

Återgång! Ha! Inget slår hemlagad sockrade godsaker!

Justin bekänner också varför han beslutat att sänka sin ikoniska hår till bestörtning av många Biebliever och sade:

"Jag ville bara, det är allt, egentligen inte en stor anledning.. Jag bara vaknade och sade: 'Jag vill inte här längre," så jag bara klippa det är det inte egentligen om att du vet, fansen verkligen gillade det, men de kommer att gilla mig oavsett vad, eftersom jag tror att det handlar om musiken. jag verkligen fram emot att se vad fansen utomeuropeiska tänka och ta det dag för dag. "

Åh, tänker vi oss att de inte kommer att bli att besviken. Bara ha dig i närheten kommer säkert att vara nog för dem!

Här är hoppas du och din nya tar det trevligt och enkelt för ett par dagar innan du ger dig ut på denna stora världsturné! Kan inte vänta att se dig när du kommer runt vårt grannskap!

källa: perezhilton.com




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?