2011-12-10 | 23:21:04

VINNARNA

HEJ Beliebers nu har jag och Emelie, bestämt oss för vinnarna. Ringen fick Emelie vinna, för att hennes historia var verkligen...verkligen wow, Jag tror inte att ni Beliebers skulle säga NEJ till det om ni fick veta. Men aja här är resten av vinnarna! Tro mig det var jätte svårt att bestäma mig, jag försökte vara rättvis så mycket jag kunnde.
JB örhängen = Vivi Lee (Pris 2)
JB set - Saga (Pris 3)
JB dagbok - Inga (Pris 4)
JB glitter pennor - Elin (Pris 5)

Grattis till alla som vann, och jag önska att alla kunnde vinna men tyvärr blir det bara 5 st.

TILL ER SOM HAR VUNNIT SKICKA ER ADDRESS TILL [email protected]
Jag skickar dom när jag kan, min mamma vet inte ens jag har en JB blogg och att jag har en sån tävling om hon får reda på det, kommer hon att toffla mig,  måste posta det i smyg så det kan ta lite tid!


Postat av: Saga:)

OMG, TACK, TACK, TACK! Blev sååå j*vla glad! Har skickat mail nu:) äääärs å jäkla glad!

2011-12-11 @ 00:00:48
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/
Postat av: Inga

OMBOMB TAAAACK!!!!DUU EEBÄÄÄÄÄST!!! ÄLSKAR DEJJ O ERAN BLOGG!!! PUSSII

2011-12-11 @ 08:44:20
Postat av: Manal

hahhahahaahahahah Hon kommer toffla migg hahahahahahaha humor asso

2011-12-11 @ 16:06:11

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?