2011-08-24 | 01:57:23

Visste ni att Justin donera Supras?!

justin bieber supra sneakers auktion Justin Bieber donerar Supra skor till välgörenhetsauktionjustin bieber supra sneakers auktion 02 Justin Bieber donerar Supra skor till välgörenhetsauktion

 

"Justin har donerat ett par av honom använda skor till välgörenhet. Skorna är ett par svarta Supra Sneakers som han signerat värda runt €1000. Auktionen slutar den 10 augusti, i morgon, och de har hittills fått bud. Till Supra-skorna medföljer ett äkthetsbevis.

Pengarna går till Ovarian Canser Research Fund."

 

 

Alltså är det gammalt...men jag har liksom inte hört nånting om det?! :o

Inget har snackar om det? inte ens Justins? Jag hitta det, när jag skulle leta efter en sida att köpa Supras på <3 För så hitta jag en sida men hittar inte nu :( hoppas det finns, men jag hitta en med det var utsålt asså den var u skit fin!! -.-

Skor "Muska Skytop" - Purple Tie-Dye Suede



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?