2011-08-19 | 00:42:54

Svar på tal

KommentarTid
RivT om Sean: Jag hatar inte Selena, men jag var med Justin först:
Har också tänkt sådär lite nu. Man blir ju lite misstänksam på deras förhållande:/ Asså självklart respekterar jag Jelena men börjar bli lite osäker på allting som har med deras kärlek att göra. Egentligen tror jag att det är PR-trick från början. Tänk Selena hade inte ens två miljoner followers på twitter från början och nu har hon typ 7 miljoner?! :s du vet på next to you videon så ser Justin så kär ut i den där tjejen? och det är ju bara fake.

Jelena har ju hängt med varandra i nästan 3 är och såklart kan dom fakea deras förhållande. För att å Selena kändare. Och eftersom hennes mamma vill bli skitkänd från första början på Selenas kärriar så tror jag det var därför hon tog kontakt med Justin's manager Scooter -.- Och om hon krossar han's hjärta så kommer 12 000 000 miljoner Beliebers krossa henne!

Vad tror NI på hela Jelena-grejen? :)
IP:
Hon är MYCKET kändare än hon var för 1 år sedan!! Asså jag tycker du rätt med allt du säger! Det fanns en sida där en tjej hade skrivit massa varför deras förhållande var "fake" Jag trodde på allt hon sa! Det var som om allt var sant! Men nu för tiden när de kysser och sånt överallt och umgås tillsammans...Så verkar det inte vara fejk. Men man vet ju aldrig? haha Never Say Never!  Asså allt jag tror på Jelena grejen är att Justin kommer att bli dumpad av Selena! Hon försökte ju göra slut med han pågrund av hans vänner? Men jag tror att justin fixa det och blev sams igen...För han såg ju jätte glad ut i TCA's ..........ovanligt glad!

Postat av: ebba

herregud, låt dom vara kära!

vi kan ändå inget göra om de nu är så, och jag tror att justin vet bättre än så!

han älskar henne och hon älskar honom.. varken Sel eller Justin skulle nog inte vara tillsammans med någon man inte älskar!

vi får hoppas på de bästa, men dom är världens finaste par!

2011-08-19 @ 12:20:11
Postat av: Mathilda

Jag håller med ebba, från början så trodde jag också att det var ett pr trick, men varför skulle justin lägga så mycket tid på henne om han inte älskade henne?



Och Selena har blivit mer känd, ja? men vem skulle inte bli det om man var tillsammans med Justin bieber? Kom igen.

2011-08-19 @ 13:04:45
Postat av: sarah

håller med me de här två tjejerna! liksom om det var fejk varför skulle de vara ihop? och ni säger att selena nt gilla justins vänner..asså det är nt sant, det var ju bara ett rykte. låt de vara kära ! :)

2011-08-19 @ 14:46:14
Postat av: Vivii (:

På sätt och vis kan det ju vara fejk men endå på riktigt.



Ebba: Hur vet du att Justin inte skulle bli tsm med någon han inte älskar? Justin och Selena kanske igentligen bara är riktigt goda vänner men han hjälper henne för han ställer ju alltid upp för sina vänner. Jag menar båda han och hon tjänar på det, han bevisar för världen att han INTE är bög och hon blir kändare :D



Men jag vet inte, tycker dom är SJUKT söta ihop och jag har börjat gilla henne mer och mer sen hon blev tsm med Justin :D Så det spelar ingen roll för mig om dom är tsm på riktigt eller inte :D #Jelena♥

2011-08-19 @ 16:24:23
Postat av: Saga

Vem som helst skulle bli mer känd om dom var tillsammans med honom?:o

2011-08-20 @ 16:29:43
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?