2011-08-14 | 11:52:35

Kommer deras kärlek överleva?

Med Justin i skolan och i studion och Selena umgås med vänner på turné, hoppas vi att de kan hålla gnistan vid liv!
Justin och Selena Gomez är så kär, men arbetet har slitits isär dem. Nu är vi börjar undra om deras romans kan överleva en sådan långvarig separation!


Justin, 17, har varit tweeting upp en storm om spänningen i att få tillbaka i studion.Den 12 augusti att han twittrade, "tillbaka i studion ikväll. # sofocused ", följt av en snabb tweet av" Jag älskar musik. "Det låter inte som han kan få tid för Selena med alla hans musik åtaganden!

Under tiden gick Selena, 19, på Facebook efter 12 augusti Omaha stopp på hennesturné för att skriva ", så jag stannade uppe på min buss och åkte till MTV och TeenWolf var har inte sett föreställningen, jag satt och tittade hela maraton tycker lol jag är ikapp. "

För ett par så vana vid att spendera nästan all sin lediga tid tillsammans, är vi säkra på att de är att ha några allvarliga separationsångest!

Vad tror du, HollywoodLifers - kommer Justin och Selena hålla ihop eller kommerderas upptagna scheman slita dem isär?

Källa: hollywoodlife.com




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?