2011-08-10 | 21:56:14

Fick justin Stryck? :O

Fick Justin stryk? Denna bild är chockerande och upprörande!
Justin har en ton av trygghet, men en ny bild av honom som läckt ut på nätet 10 augusti gör att det ser ut som han blev brutalt misshandlad!


Bilden av Justin, 17, är en extrem när bild av hans misshandlade ansikte. Vi vet att han har handlat i våldsamma serier som CSI: Crime Scene Investigation, så det kan varaför en roll eller bara ett pojkstreck - men det är freaky ändå!

Vad tror du, HollywoodLifers - var Justin misshandlad eller är han bara spela ett spratt?

Källa :hollywoodlife.com

Min åsikt :omg fick panik när jag såg bilden men jag tror den är fejk ni då?<3



Postat av: Annie

Va han inte och boxades på nån sån här boxningsklubb? jag tror det

2011-08-10 @ 22:21:58
Postat av: Rebecka

Han har inte blivit slagen. Han skrev "Got my ass kicked hahah" och det var ett fan som träffade honom och hon skrev på twitter att han typ blev fotograferad i en boxningshall.

2011-08-10 @ 23:50:45
Postat av: Lina

Jag tror att den är fejk! Fast man vet ju ändå inte!

2011-08-11 @ 09:44:22
URL: http://jelenastories.blogg.se/
Postat av: Saga

Den är fejk, han skrev ju got my ass kicked ahah, han hade smink på sig, det ser man:)

2011-08-11 @ 10:48:24
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?