2011-04-12 | 12:59:53

Selena hänger med Nick Jonas




Selena Gomez går på den vilda sidan och trampade på några farliga territorium dessa dagar.
Den 18-årige stjärnan medger gärna att hon hänger med ex-pojkvän Nick Jonas trots att hon just nu dejtar någon annan - ingen mindre än popstjärnan Justin Bieber! Är detta något du bör prova hemma? 

"Jag försöker vara en god människa och en god vän till människor," brunetten skönhet berättar BOP tidningen. "Det är något som är väldigt viktigt för mig. Nick är en mycket god vän. Han är en underbar kille, vi är goda vänner och jag njuter av hans sällskap! "

Jag vet inte hur det känns Biebster om Selena nära och personlig relation till sitt förflutna, men att veta hur territoriell killar kan få, jag kan inte tänka mig att han är särskilt glada över det. Ska Selena försöka att vara sparsam sina känslor och undvika kontakt med Nick, eller är hon på rätt? 

Enkelt uttryckt, om din nya kille har en fråga med er att se ett ex, du antagligen inte ska gå ut från ditt sätt att spendera tid med din tidigare älskarinna. Vissa kontakten är OK - några tillfälliga SMS eller ett enstaka telefonsamtal - men om du var kär i honom och han gör din nya BF känner sig osäkra, så ta kontakt minimal. Han är en ex av en anledning, trots allt, och du inte vill riskera en ny relation. 

Du bör dock tror nog på varför du spenderar all tid med ett ex, om du gör det. Jag är med Selena och föredrar att vara vän med EXEs (såvida de inte lurat eller behandlade dig illa, förstås) men om du tillbringar så mycket tid med ditt förflutna kille som du är med din nuvarande, då Houston, din relation kanske har ett problem. Säger bara ...



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?