2011-04-09 | 18:14:39

Selena hänger fortfrande med sin ex Nick, Justin se up!



Selena Gomez säger att hennes relationer med pojkvänner inte slut när romansen är över. Har Justin Bieber behöver oroa sig? Hon gillar att bo vän med hennes ex,berättar Selena BOP!


"Jag försöker vara en god människa och en god vän till människor, säger hon. "Det är något som är väldigt viktigt för mig. Nick är en mycket god vän. Han är en underbar kille,vi är goda vänner och jag njuter av hans sällskap! "

Hmm ... med Justin utomlands sin världsturné och Selena inställning ledigt för att åkalängdåkning med Allstar Weekend, kanske deras förhållande på distans kommer attvara under ytterligare påfrestningar.


Postat av: Anonym

Hennes klädstil är så tanitg-.- hon och JB passar inte men jag acceperar deras "förhållande"

2011-04-10 @ 16:58:59

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?