2011-04-04 | 12:50:23

Mandy Rain interljuv om Justin



Hur
vet du Justin Bieber?

Han arbetade på en film med mig under 2009 (School Gyrls), vi har varit vännerganska länge nu. Han är en väldigt, väldigt söt kille och jag älskar jag till döds. Vi sågvarandra för ett par veckor sedan faktiskt. Vi såg varandra på en fest, pratade en stund och åkte, det var riktigt kul!

Han verkar riktigt kul.
Ja! Han är en 16-årig ​​i hjärtat och han försöker bara ha kul och vara unga. Så, att den största delen. Jag minns, när vi gjorde filmen, gick han in i min trailer och sköt dennafåniga tre-minuters video min dator när han hade inte ens träffat mig än! Det faktumatt han gillar att lägga lite kul när de gör arbetet är stor. Det ger glädje i att det och omdet inte redan tillräckligt kul, han drar upptåg på dig och försöker att sjunga för dig, attdu serenad och sånt.

Söt! Har ni gjort något för att honom tillbaka?
När vi var på som vi gömde hans skateboard. Han fick riktigt, riktigt upprörd. Han sa:"Jag kan inte hitta min skateboard!" Hans mamma Patty var där och hon var som, "Jagvet inte var din skateboard är," men hon visste. Han fann till slut och var som, "Jag hatarer alla". Det var kul.

Jo, dessa saker brukar cykla tillbaka. Så se upp, Justin som kommer för dig!
Jag är säker på att han faktiskt är. Jag har sett några av de upptåg han drar folk och jag är lite av en upptågsmakare, men jag tycker inte upptåg dras på mig.




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?