2011-04-10 | 12:26:55

LA Reid pratar om Justin Bieber



The X
Factor domaren LA Reid Talks Justin Bieber Rykten, säger Simon Knows Best

Simon Cowell nya sångtävlingen The X Factor påbörjats i höst, och just nu vill det endanågon skulle veta om det är som kommer att bedöma det. Hittills har endast ettaviserats: musik verkställande LA Reid, som lämnade sin post Island Def JamRecords att ta spelningen. Men det har funnits rykten om att alla från Nicki Minaj, PaulaAbdul och Jessica Simpson till Justin Bieber och brittiska popstjärnan Cheryl Cole är i kör för det andra tider på panelen.

Reid, som faktiskt tecknat Justin Bieber till hans skivkontrakt, upp ryktena om att Biebsär upp för jobbet genom att säga,

"Det skulle nog vara riktigt, riktigt roligt, [men] jag vet inte. Jag har inte en preferens."Han gjorde dock förneka brittiska medier rapporterar att han av misstag bekräftatCheryl Cole som domare under en intervju. Han förklarade: "Det är en komplett lögn.Jag hade aldrig en intervju om det. Det har varit många, många som nämns här ... meninga beslut gjorda efter mig och Simon på denna punkt. "



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?