2011-04-04 | 12:44:11

Justin och Selena en duet tillsammans

Teenage Justin Bieber och Selena Gomez ryktas att överväga spela in en låttillsammans!
Selena fick frågan om paret har övervägt krok upp för att spela in en låt.

"Jag vet inte," sa Selena E! Online. "Du vet, med mina vänner, jag alltid se till att jagförsöker hålla som familj och företag separat eftersom den inte riktigt går bra ibland ...jag vet inte om det. Vi får se. "
Men när frågade om hon var öppen för fantastisk idé, svarade Selena snabbt, "Ja!
Och Selena har beslutat att fokusera på musik just nu, snarare än att agera.

Hon sa, "Ytterst skulle jag vilja sakta ner allt och bara göra tillförordnad när jag är äldre.Men just nu har jag en passion för musik. Jag är ung och jag älskar att resa och jag ärtyp av omfattar allt det där. "




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?