2011-04-26 | 16:25:47

Joey Essex: jag är som Justin Bieber

Joey Essex har hävdat att han och Justin Bieber delar samma känsla för stil. Enda sättet är Essex stjärna har förklarat att han och 17-åriga popstjärnan har "samma look".Essex berättade Nu:

Jag tror att jag och Justin har samma klänning känsla"
Även om jag är äldre än honom, jag tror att vi har samma utseende "

Den 20-årige, som medgav att han spenderar 50 minuter redo, avslöjade också att han bygger sig på Zac Efron, när han var yngre. Han tillade: "När jag var ca 15 gick jag för Zac Efron's frisyr. Jag har försökt i åratal för att få den frisyr jag ville ha. "Essex påstås fick mycket positiva reaktioner från kvinnliga fans på en nyligen klubb utseende på Liverpools Newz Bar. En källa säger:

"Det var galet hur mycket kvinnlig uppmärksamhet han fick. Även knickers kastades på honom. "




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?