2010-09-25 | 16:49:26

P.S Justin var med i Expressen den 23sep



Hallå! Jag hos min pappa i Skinnsekteberg, jag kan inte stava namnet så bra, men han har en kiosk där då han säljer själv klart expressen och aftonbladet, Föst så kolla jag på dagens tidning om det fanns nåt om JB, men det fanns inte sen så kolla jag på från 23, då så fans en liten artikel, om justin! Det handla om CSI, jag kan skirva av vad det stog!




"Barnsjärnan Justin Bieber är inte bara inte aktuell med
sin självbiografi - nu ska han bli skådis också. Här visar han sina färdigheter i ett kommande C.S.I -avsnitt."



Jag har klipt ur bilden, och sen ta kort och lägga den på bloggen så fort jag kommer hem!

Posed By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?