2010-09-27 | 16:36:47

"Mina fans älskar inte mig, de vet inte vem jag är"

i en intervju med Daily Mail, sa Justin Bieber att den kärlek som hans fans har för honom är inte riktig kärlek.
Det verkar som Justin Bieber inte hade en bra dag att när han gjorde en intervju, eftersom han var väldigt "sur" på sina fans i sin sista intervju!
Justin satte sig ner med Daily Mail och när reportern frågade hur kändes det att ha så många fans som älskar honom, Men Justin svaradde: "Det är inte sann kärlek, Det är det verkligen inte . De vet inte vem jag är ... "
Justin, hade en svår dag på grund av röstproblem, och säger också att det är "bara" på touren och sade: "Jag vill gå ut med mina vänner, men jag behöver alltid ha vakter bakom mig och det gillar jag inte, förklarar han. Han gav också en "lösning": "Jag ska börja gå ut med min hund i ett par veckor"
Och sen när de frågade om han vill vara som andra kändisar eller bättre sagt bli känd som andra kändisar tex Justin (Timberlake) svarade Biebs: " Nej, Jag är Justin Bieber och så är det

Justin Bieber har alltid varit tacksam för hans fans och når ut till dem hela tiden på Twitter. Det finns ingen annan kändis där ute som har regelbunden kontakt med sina fans som Justin Bieber är som gör hans senaste kommentar till Daily Mail om hans fans lite udda.

Tidningen rapporterar att under en intervju nyligen reportern konstaterade att Bieber hur mycket hans fans älskar honom och Justin svarade med att säga: "Det är inte äkta kärlek. Man kan säga att det är, men det är inte. Fansen vet inte vem jag är. "

Reportern nämnde att Bieber hade haft en tuff dag på grund av högljudda frågor, så det inte kan ha varit personligt mot sina fans och kanske bara dålig timing.

Bieber också sagt att han håller på att bli väldigt ensam på turné sade: "Jag vill umgås med mina vänner, men jag behöver trygghet," Han har en lösning på ensamhet problem att säga: "Jag ska få min hund att komma på vägen i ett par veckor. "


haha jag hade 2 text till händelsen, och jag kunde inte bestämma mig vilken jag skulle ha, båda var bra och intersesant!


Posted By Diana



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?