2010-09-02 | 14:22:10

Justin har kommit in i målbrottet!


Nackdelen med penetration tidigt i livet är att ha att växa upp i min spotlight. Att Justin Bieber har blivit uppenbart extra tid när han har gått in i målbrottet

Justin, som fyllt 16 år i mars, säger att han inte kan längre kunna sjunga hans hitlåtar.

- Min röst sprickor, precis som för alla de tonårspojkar. Jag kan inte sjunga visa tonerna av "Baby", säger han.
Justin säger att bota är lägre nycklar, och ett bra stöd från en bra röst coach. Frågan är om någon av hans konserter ens märka det.

- Jag uppträdde för 75 000 människor. Mina vänner var där och jag undrarde om de trodde att jag hade varit bra. De svarade "Vi har ingen aning, det enda vi hörde var ett skrik från pupliken".


Posted By Sana



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?