2010-09-02 | 14:00:10

Justin Biebers självbiografi är en bildbok!

 


Nu visar det sig att det inte rör sig om en självbiografi,som bokförlaget först uppgav,utan en bildberättelse.
Boken,som först ska släppas på engelska i USA och Storbritannien, kommer att handla om den kanadensiske sångarnes första turna och ska illustreras med exklusiva och tidigare visade bilder..
Missförståndet började med bokförlaget Harper Collins pressutskick, där de kallade verket en memoar.  Och sedan många valt att ironisera över vad som framstod som en bok om en blott 16-årig killes livsberättelse, väljer Justin nu att göra ett förtydligande. 


— Det är inte en självbiografi. Jag har samarbetat med den fantastiska fotografen Robert och han har fotat bakom kulisserna innan turnén. Så boken kommer innehålla alla de bilderna och jag kommer att berätta allt som hände från den första repetitionen till den första konserten. Jag är väldigt exalterad och jag tror alla kommer att gilla bilderna och berättelsen, skriver Justin på sin Twitter.

Skämtsamt twittrar han även om komiken i de första ryktena kring en påstådd memoar.

— Vi kan alla vara överrens om att jag är lite väl ung för att skriva mina memoarer, skriver Justin.



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?