2010-09-24 | 15:33:23

Justin Bieber tycker att han är sin generations Kurt Cobain?





Ryktet alert! En dråplig men oautentiserat Justin Bieber citat cirkulerar på nätet, slående panik i hjärtat på Nirvana fans överallt: "Jag känner mig som Kurt Cobain i min generation, men folk bara inte förstår mig."

Sa han det? Förmodligen inte. Citatet dök upp på Bieber rapporten som text bredvid en bild på en tuff utseende Bieb. Men det är där leden slutar. En sökning på Google ger endast en Buzzfeed post, en daglig Vad post och många arga tweets. Men ingen ursprungliga källan för citatet kan found.The trovärdigheten i inläggets författare är också mycket tveksamt. Tidigare denna månad, postat Bieber Anmäl detta falska Bieber citat: "Jag var 12 när jag fick min första Colt 45, nu är jag berömd."

Huruvida detta citat är riktiga verkar inte ärendet till Twitter-användare, som är kvetching om jämförelsen i stort antal.

Andra Cobain-relaterade panik slog tidigare i år då det rapporterades att var "Twilight" Dreamboat Robert Pattinson som anses spela Cobain i en biopic.That ryktet visade sig vara falska.

I nyheter som du önskar vore ett skämt, en "CSI" episod featuring Bieber spelar en gata tuff kommer luft kväll på CBS. Kommer hans skådespelardebut vara lika roligt som detta citat? Att döma av förhandsgranskningen, skulle jag säga ja.

Tro mig läsare, kommer jag att gå till botten med detta och kommer att uppdatera dig när detta citat är verifieras eller bekräftas som ett spratt.


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?