2010-09-11 | 09:13:39

Justin Bieber Rappar i vår värld Mixtape med Sean Kingston



Först samarbetade på "Eenie Meenie," och sedan ut på vägarna tillsammans på Justin Bieber's My World Tour.
Nu är paret planerar att släppa ett mixtape tillsammans - där Kingston retad skulle funktionen Biebs "söt sång och några rim.

"Det bör vara ute i, typ, tre veckor," Kingston berättade MTV News. "Det är fantastiskt! Det är exklusiva. Justin Bieber, Sean Kingston, det kallas vår värld. Det är fantastiskt. "

Kingston även retade en låt eller två fläktar hörs på kort-till-vara-släpptes mixtape av covers. "Vi gjorde [Travie McCoys]" miljardär. "Vi har [Soulja Boy Tell'em s]" Pretty Boy Swag. "Vi har så mycket grejer. Vi tog bara slå över och gjorde det vår egen. "

I själva verket Bieber, som rappade ibland, kommer att visa sin skicklighet på mixtape. "Ja, gör han några rappa, säger han retad. "[Han] ganska tight, trevligt för den som inte gör det så mycket."

Fram till mixtape träffar hyllorna är Kingston förberedelser för att kunna stödja hans kompis på VMAs, där Bieber fungerar och uppåt för Best New Artist. Och han har till och med ett datum i åtanke. "Jag tror jag ska [få] min mamma, sade han. "Efter VMAs, droppa jag henne tillbaka ut och sedan är det dags att festa."

På tal om att partiet som VMAs, nattens värd Chelsea Handler medgav att Bieber musik verkligen talar till henne. "Han vet så mycket om romantik, sade hon. "Om du lyssnar på texten" baby, baby, baby, "eller är det bara kallas" Baby "? Jag måste säga det tre gånger, "orsakar den får mitt hjärta att dunka. Han har uppenbarligen varit runt kvarteret. Jag menar, jag vet inte varför han låtsades att han inte är en sexuellt avvikande, eftersom han är.



Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?