2010-09-14 | 18:51:00

Justin Bieber Och Sway Bond At The Video Music Awards


Om du hade noll på en person som förmodligen roligast på 2010 MTV Video Music Awards, Kan du göra ett bra fall för Justin Bieber. Det var andra VMAs, Fast söndag natt (september 12) visar sig företrädas av både Hans första nomineringar (och hans första seger - Jag tog hem Moonman för bästa nya artist) och hans första uppträdande (jag tog över utomhus scenen för en Smashing medley av "U Smile", "Baby" och "Somebody to Live"). Inte nog med tjänsteresa bis hålla honom upptagen, men jag fick runt backstage, umgås med artister som Katy Perry, Rihanna, Nicki Minaj, Usher och båten full av beundrande fans.

Hans resultat var särskilt imponerande, inte bara som jag fick chansen att leverera några av hans största låtar till en armé av skrikande anhängare, men även jag piskade på några av hans drag mördare dansa och visa upp historiska dödar också bakom trumset (I Även tappat en pinne på en punkt, sömlöst Men Grabbed annat en som en riktig proffs).

Vad drivs Bieber utmärkta prestanda på 2010 MTV Video Music Awards? Kanske var det Mellan detta uppriktig stund Bieber värd Sway och MTV News. De två delade en knytnäve bula strax innan 16-åriga kanadensiska stjärna intog scenen för att ta över showen.



Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?